Ako si môžete objednať svoju debničku?

 

ako objednať debničku

 

Objednať si môžete čokoľvek, čo nájdete na www.svetbedniciek.sk. V ponuke máme viac ako 1 tisíc farmárskych produktov.
 

Kam debničky vozíme?



Vlastnou dopravou do oblastí na MAPE:

* Alebo externým kuriérom - PO CELOM SLOVENSKU.



 

Bratislava a okolie: vozíme vo všetkých mestských častiach Bratislavy aj v jej okolí:

Stupava, Svätý Jur, Pezinok, Viničné, Grinava, Chorvátsky Grob, Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Zálesie, Malinovo, Tomášov, Rovinka, Dunajská Lužná, Senec, Šamorín, Hrubý Šúr, Nová Dedinka, Veľký Biel, Malý Biel, Slovenský Grob, Most pri Bratislave, Kvetoslavov, Hamuliakovo, Rovinka, Hamuliakovo, Rovinka, Marianka, Borinka, Šenkvice, Malacky, Lozorno, Plavecký Štvrtok, Zohor...

* Vozíme aj v okolí Nitry: Nitrianske Hrnčiarovce, Pohranice, Hosťová...
* aj v okolí Zvolena: Budča, Kováčová, Sliač...
- Novinka: Malacky a okolie: Plavecký Štvrtok, Láb, Zohor, Lozorno, Kostolište
* NOVINKA: Nová Baňa: vyzdvihnutie tovaru len na odbernom mieste v deň doručenia (alebo nasledujúci deň):
- vyzdvihnutie tovaru možné v čase 8:00 - 20:00 (nemusíte čakať na šoféra)
- po objednaní tovaru Vám vždy e-mailom oznámime predpokladanú hodinu doručenia
- vyzdvihnúť tento tovar si následne môžete:

v Penzióne Semmelrock, Hviezdoslavova 2, Nová Baňa.

Pre dohodnutie času vyzdvihnutia debničky v danom penzióne prosím kontaktuje: Kristína Bartošová Paulíková, t.č.: 0903692120.

penzión semmerlock nová baňaPenzión Semmelrock, Nová Baňa

* aj v okolí Banskej Bystrice: Badín, Vlkanová, Hronsek
* aj v okolí Trenčína: Považská Bystrica
* aj v okolí Žiliny: Svederník, Zádubnie, Zástranie, Mojšová Lúčka, Mojš...

kam vozí svet bedničiek

 

 

debničkový systém bratislava

 

Aby ste mohli nakupovať, tak prosím zadajte svoje PSČ a vyberte si dátum dodania, alebo sa rovno prihláste (ak už u nás máte vytvorené konto) /  registrujte (ak ste u nás prvýkrát, je potrebné sa najskôr zaregistrovať)

Následne si jednoducho do svojej debničky vyberte to, na čo máte chuť. Vyberať môžete ako z vopred-zložených debničiek, tak aj z jednotlivých produktov. (Môže sa však stať, že ste z oblasti, do ktorej nedoručujeme debničky alebo vybraný tovar vlastnou dopravou. Aby ste videli tie správne produkty dostupné pre Vás, prosím, najskôr sa registrujte (ak ste u nás prvýkrát, je potrebné sa najskôr zaregistrovať)  /  prihláste (ak už u nás máte vytvorené konto))
 


Rozvozové dni:

> Bratislava (PONDELOK, UTOROK, STREDA, ŠTVRTOK, PIATOK)

> Bratislava okolie (PONDELOK, UTOROK, STREDA, PIATOK)

> Malacky, Plavecký štvrtok, Lozorno, Zohor, Láb, Kostolište (UTOROK, ŠTVRTOK)

> Trenčín, Žilina (STREDA)

> Trnava, Nitra, Nitrianske Hrnčiarovce (ŠTVRTOK)

> Žarnovica, N. Baňa, Žiar nad Hronom, Zvolen, Banská Bystrica (ŠTVRTOK)

 

minimálna hodnota objednávky svet bedniciek

cena dopravy svet bedničiek

doprava zadarmo svet bedničiek



Hlavné výhody nového webu: Výrazne sme skrátili čas dodania!

OBJEDNAJTE SI VAŠU DEBNIČKU ČI INÉ FARMÁRSKE PRODUKTY UŽ 48 HODÍN PRED DORUČENÍM  *platí pre pracovné dni.


ako objednať debničku svet bedničiek

 


Čerpajte výhody z kreditného systému!

Bonusové kredity získavate ako odmenu za Váš nákup či za dobitie kreditu. Tieto bonusové kredity Vám vždy pripíšeme po úspešnom doručení debničky a môžete ich využiť na Váš nasledujúci nákup.  A aké bonusy pre Vás máme?

Bonus za výšku objednávky:

Nad 33 € = 1 kredit = 1 euro

Nad 60 € = 2 kredity = 2 eurá

Nad 90 € = 3 kredity = 3 eurá

Nad 120 € = 4 kredity = 4 eurá

Nad 150 € = 5 kreditov = 5 eur

Bonus za dobitie kreditov:

Za 30 - 59 €  = 1 kredit
Za 60 - 99 €  = 2 kredity
​Za 100 - 149 €  = 3 kredity
Za 150 € a viac € = 4 kredity

 

Ďalšie voľné kredity pripisujeme priebežne každý týždeň za vybrané farmárske produkty. Počet kreditov je vždy napísaný u daného produktu.
 



Vopred-zložené farmárske debničky

Máme hneď niekoľko druhov farmárskych debničiek – tieto debničky sa líšia svojím obsahom a veľkosťou. (Pozor - debničky sú dostupné len pre vybrané oblasti doručenia.)

Každý týždeň je debnička originál. Zloženie debničiek určujeme my. Riadime sa predovšetkým sezónnosťou, ale tiež rozmarmi počasia a hlavne tým, čo práve naši farmári pozbierali a čo je potrebné ešte nechať na poliach dozrieť. U každej debničky si môžete prečítať aktuálne predbežné zloženie na daný týždeň.

Tento systém vopred-zložených debničiek sa nám osvedčil a mnohí zákazníci ho nakoniec veľmi uvítali. Dostali sa k nim aj také druhy ovocia a zeleniny, ktoré by si za normálnych okolností do nákupných tašiek nedali, a mali tak možnosť odskúšať mnoho nových a zaujímavých chutí ;-)

S debničkami, pri ktorých je napísané "DOPRAVA ZDARMA" máte automaticky dopravu úplne zadarmo.

K vopred-zloženým debničkám si samozrejme môžete pridávať čokoľvek ďalšie z našej ponuky (mäso, mliečne produkty, zeleninu a pod.). 
* Zloženie debničiek sa môže výnimočne zmeniť, aby sme Vám zabezpečili tú najvyššiu kvalitu zeleniny a ovocia od našich farmárov.


Ako si vymením položku v pred-zloženej debničke?


Chceme sa čo najviac prispôsobiť Vašim prianiam, a preto si môžete vymeniť 1 až 2 položky v aktuálnom zložení debničky za akékoľvek 1 až 2 položky zo zeleniny a ovocia aktuálne nachádzajúceho sa v danej debničke (a dopravu máte stále zdarma). Stačí, ak do poznámky v objednávke napíšete, ktorú položku či dve položky z Vami objednanej debničky si prajete vymeniť za akú 1 či 2 položky. V tom prípade Vám cenovo ekvivalentne pribalíme do objednanej debničky Vami vybrané položky.

Príklad poznámky, ktorú nám môžete napísať pri objednávke: "Prosím vymeniť zemiaky a brokolicu za viac cukety" alebo "Prosím vymeniť paradajky za viac kukurice a jabĺk". 
* Môže sa stať, že si vyberiete cenovo drahšiu položku na výmenu. V tom prípade Vám musíme účtovať prepočítaný doplatok (napr. ak by ste menili z debničky cviklu napr. za tekvicu - tekvica je ťažká a určite drahšia položka ako cvikla). Samozrejme, vždy sa snažíme prepočítať Vám ekvivalentné množstvo vymenej položky tak, aby ste nič nedoplácali. Doplatok je nutný naozaj len v prípade, že by ste požadovali výrazne drahšiu položku.
* Vo výnimočnom prípade sa môže stať, že vami preferované plodiny nebudeme mať k dispozícii v takej miere a budeme ich musieť nahradiť niečím iným. Buďte prosím v takom prípade tolerantní.



Skladané debničky

Pokiaľ si radšej skladáte debničku sami – jednoducho si jednotlivé farmárske produkty pridajte do svojho košíka ;-)

Snažíme sa, aby sme Vám ponúkli čo najširší sortiment farmárskych produktov. V prípade, že by ste nám chceli niektorý výrobok odporučiť, napíšte nám prosím na info@svetbedniciek.sk a my sa vynasnažíme ho do ponuky zaradiť!


 

Ako Vám vrátime peniaze - zálohu za papierové debničky?
Vrátili sme starý systém - nasledovné zmeny sú platné od 25.8.2016:

Papierové debničky (v ktorých Vám tovar vozíme) sú vratným ekologickým obalom, ktorý používame aby sme šetrili prírodu :). Za každú papierovú debničku je účtovaná záloha 1,50,-, ktorú ste zaplatili pri objednávke. Zálohu Vám vrátime po odovzdaní danej debničky: t.j. keď ju pri Vašej nasledujúcej objednávke vrátite šoférovi.

Po novom Vám vrátime zálohu za debničky nasledovne:

1) v HOTOVOSTI Vám ju vráti šofér, ak budete pri odovzdávaní debničky platiť za objednávku v hotovosti
2) opäť v HOTOVOSTI - ak budete platiť za objednávku prevodom, šofér Vám zálohu vráti v hotovosti pri odovzdávaní debničky
3) opäť v HOTOVOSTI - ak budete platiť za objednávku kartou online, šofér Vám zálohu vráti v hotovosti pri odovzdávaní debničky
4) vo forme KREDITU - ak budete za Vašu novú objednávku platiť kreditom, v tomto prípade Vám vrátime zálohu za debničky na Váš zákaznícky kreditový účet:
* V prípade, že Vám bude vrátená záloha vo forme KREDITU:  zálohu za vrátené debničky Vám pripíšeme na Váš kreditný účet vždy najneskôr do utorka nasledujúceho týždňa.

Ak Vám bude teda vrátená záloha vo forme KREDITU: využijete ho jednoducho. Vždy pri objednaní ďalšej debničky zvolíte v košíku "využiť môj kredit" - môžete tak použiť kredit na zníženie ceny objednávky.


Čas doručenia

Čas doručenia si vyberáte sami na začiatku Vašej objednávky. Deň vopred Vám bude vždy e-mailom zaslaný približný čas rozvozu. Nemusíte tak celý deň čakať a vyzerať šoféra – čas dovozu viete vopred :-D

Pokiaľ nemôžete zaručiť, že bude v danom čase niekto doma, neváhajte nás kontaktovať - spolu určite niečo vymyslíme. Zo skúseností totiž vieme, že je výhodné sa dohovoriť napríklad so susedmi, ktorí za Vás debničku prevezmú, alebo pokiaľ bývate v rodinnom dome, môžeme Vám nechať debničku na vopred dohovorenom mieste (na záhrade, pred garážou, pred dvermi, atď.)

Ak už vopred viete, že potrebujete dodať debničku napr. až po 17 hod., tak nám to prosím pripíšte do poznámky v objednávke - budeme sa snažiť všetko naplánovať tak, aby sme Vám vyšli čo najviac v ústrety. Prosíme pochopte aj tú skutočnosť, že rozvážame niekoľko desiatok objednávok denne a čas je závislý i na ostatných zákazníkoch :-)

Každý časový interval má zároveň svoju maximálnu rozvozovú kapacitu.

Preto Vám odporúčame vytvárať Vašu objednávku čo najdlhšiu dobu pred požadovaným časom dodania, aby časový interval doručenia, ktorý chcete, bol dostupný. Váš nákup si môžete objednať dokonca až 2 mesiace pred časom doručenia.

 

Ako si môžem zmeniť svoj čas doručenia?

V prípade, že budete chcieť zmeniť čas doručenia, tak nás kontaktujte, urobíme maximum k Vašej spokojnosti.

Čo znamená vložiť poznámku pri objednávke a ako je táto informácia využitá?

Akékoľvek poznámky ohľadom doručenia, ktoré nám napíšete, nám pomôžu lepšie nájsť Váš byt či dom. Môžete nám napísať číslo Vášho domu, meno na zvončeku alebo dať podrobnejšie informácie o tom, ako Vašu adresu nájsť. Rovnako tak do svojej poznámky vkladajte prosím Vaše časové preferencie dodania alebo preferencie náhrady tovaru u farmárskych debničiek (výmena maximálne 2 položiek z pred-zloženej debničky za iné želané položky).


Ako si vymením položku v pred-zloženej debničke?

Chceme sa čo najviac prispôsobiť Vašim prianiam, a preto si môžete vymeniť 1 až 2 položky v aktuálnom zložení debničky za akékoľvek 1 až 2 položky zo zeleniny a ovocia aktuálne nachádzajúceho sa v danej debničke (a dopravu máte stále zdarma). Stačí, ak do poznámky v objednávke napíšete, ktorú položku či dve položky z Vami objednanej debničky si prajete vymeniť za akú 1 či 2 položky. V tom prípade Vám cenovo ekvivalentne pribalíme do objednanej debničky Vami vybrané položky.

Príklad poznámky, ktorú nám môžete napísať pri objednávke: "Prosím vymeniť zemiaky a brokolicu za viac cukety" alebo "Prosím vymeniť paradajky za viac kukurice a jabĺk". 
* Môže sa stať, že si vyberiete cenovo drahšiu položku na výmenu. V tom prípade Vám musíme účtovať prepočítaný doplatok (napr. ak by ste menili z debničky cviklu napr. za tekvicu - tekvica je ťažká a určite drahšia položka ako cvikla). Samozrejme, vždy sa snažíme prepočítať Vám ekvivalentné množstvo vymenej položky tak, aby ste nič nedoplácali. Doplatok je nutný naozaj len v prípade, že by ste požadovali výrazne drahšiu položku.
* Vo výnimočnom prípade sa môže stať, že vami preferované plodiny nebudeme mať k dispozícii v takej miere a budeme ich musieť nahradiť niečím iným. Buďte prosím v takom prípade tolerantn
í.

 


Zrušenie, zmena a REKLAMÁCIA objednávky

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Svoju objednávku môžete upravovať vždy najneskôr 48 hodín pred vybraným dňom doručenia. Je to z dôvodu, že viaceré produkty sú pre Vás zaisťované priamo u našich farmárov. V súčasnosti je to najkratší možný termín, v akom je možné zaistiť, aby sme Vám tovar mohli kompletne dodať.

Ako môžem zrušiť/upraviť svoju objednávku?

Upraviť či zrušiť objednávku môžete sami. Stačí, keď nám napíšete, ako konkrétne si prajete objednávku upraviť/ že si prajete objednávku zrušiť. Možnosť napísať nám nájdete po prihlásení  v Prehľade objednávok (Môj účet > Prehľad objednávok - po prihlásení ho nájdete vpravo hore). Pri konkrétnej objednávke kliknite na ikonku ceruzky a napíšte nám požadované úpravy danej objednávky. Kontaktovať nás môžete samozrejme aj na telefónnom čísle uvedenom vyššie alebo cez e-mail či podporu na živom chate.

 

Ako môžem REKLAMOVAŤ objednávku?

Pokiaľ vo svojej debničke nájdete tovar, s ktorým nie ste spokojní (obité jabĺčko, stlačené paradajky a pod.), alebo tam nenájdete to, čo by sa tam malo nachádzať (omylom sme Vám niečo zabudli zabaliť) - stačí, ak daný tovar (celú objednávku) odfotíte a fotografie zašlete na info@svetbedniciek.sk. Do emailu popíšte, prečo ste s daným produktom nespokojní, a prečo by ste ho chceli reklamovať. Vzhľadom na to, že debnička obsahuje suroviny, ktoré relatívne rýchlo podliehajú skaze, prosíme Vás, aby ste si debničku vždy po prevzatí dôkladne skontrolovali a nedostatky reklamovali najneskôr 24 hodín po jej doručení. Ďakujeme! :)
 


Platenie a Bonusy za objednávku

 

Ako môžem zaplatiť za svoj nákup?

Váš nákup môžete zaplatiť v hotovosti šoférovi pri prevzatí nákupu, online kartou na webstránke alebo kreditom.

* Mäso: väčšina mäsa a mäsových produktov nie je váhovo kalibrovaná (ide o ručnú/menšiu výrobu...) Ak bude skutočná váha Vám dodaného produktu vyššia/nižšia ako stanovená váha, pripočítame/odčítame Vám doplatok/preplatok pri preberaní Vašej objednávky - v hotovosti. Ďakujeme za pochopenie :)

Platba Kreditom

predplateným kreditom získavate bonusy za svoj nákup, a tým i ďalšie bonusové kredity k Vášmu ďalšiemu nákupu. Je to spôsob, ako pohodlne nakupovať a zároveň i ušetriť.

Kredit si môžete dobiť jednoducho po prihlásení - vpravo hore vo Vašom účte > “Dobiť kredit“, alebo TU>>

Kredit sa Vám načíta do Vášho účtu a využiť ho môžete v hneď nasledujúcej objednávke. Využijete ho tak, že na konci objednávky (v košíku) ako formu platby zvolíte "Využiť môj kredit“.