Objednať si môžete čokoľvek, čo nájdete na www.svetbedynek.cz V ponuke máme viac ako 1 tisíc farmárskych produktov.
Kam debničky doručujeme?
Bratislava a okolie: vozíme vo všetkých mestských častiach Bratislavy aj v jej okolí:
Stupava, Svätý Jur, Pezinok, Viničné, Grinava, Chorvátsky Grob, Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Zálesie, Malinovo, Tomášov, Rovinka, Dunajská Lužná, Senec, Šamorín, Hrubý Šúr, Hrubá Borša, Nová Dedinka, Veľký Biel, Malý Biel, Slovenský Grob, Most pri Bratislave, Kvetoslavov, Hamuliakovo, Rovinka, Hamuliakovo, Rovinka, Marianka, Borinka, Šenkvice, Malacky, Lozorno, Plavecký Štvrtok, Zohor...
*Vozíme aj v okolí Nitry: Nitrianske Hrnčiarovce, Pohranice, Hosťová...
*aj v okolí Zvolena: Budča, Kováčová, Sliač...
- Novinka: Malacky a okolie: Plavecký Štvrtok, Láb, Zohor, Lozorno, Kostolište
*Nová Baňa, Hliník nad Hronom
*aj v okolí Banskej Bystrice: Badín, Vlkanová, Hronsek
*aj v okolí Trenčína:Považská Bystrica, Novinka: Nová Dubnica, Dubnica nad Váhom, Trenčianska Teplá, Nemšová, Ilava, Trenčianske Teplice, Omšenie
*aj v okolí Žiliny: Svederník, Zádubnie, Zástranie, Mojšová Lúčka, Mojš...
zadajte svoje PSČ a vyberte si dátum dodania
ak už u nás máte vytvorené konto sa prihláste
registrujte sa
Následne si jednoducho do svojej debničky vyberte to, na čo máte chuť. Vyberať môžete ako z vopred-zložených debničiek, tak aj z jednotlivých produktov. (Môže sa však stať, že ste z oblasti, do ktorej nedoručujeme debničky alebo vybraný tovar vlastnou dopravou. Aby ste videli tie správne produkty dostupné pre Vás, prosím, najskôr sa registrujte / prihláste (ak už u nás máte vytvorené konto), alebo zadajte PSČ a nakupujte bez registrácie.
Rozvozové dni:
> Bratislava a okolie (PONDELOK až PIATOK)
> Malacky, Plavecký štvrtok, Lozorno, Zohor, Láb, Kostolište (PONDELOK, UTOROK, ŠTVRTOK, PIATOK)
> Trenčín, Žilina + Trenčianska Teplá, Nová Dubnica, Dubnica nad Váhom, Ilava (STREDA)
> Piešťany, Nové Mesto nad Váhom (STREDA)
> Trnava, Nitra, Nitrianske Hrnčiarovce (ŠTVRTOK)
> N. Baňa, Žiar nad Hronom, Zvolen, Banská Bystrica (ŠTVRTOK)
Minimálna hodnota objednávky
30 Eur
Doprava zadarmo
pri kúpe pripravenej debničky alebo nad hodnotu 75 Eur
Hlavné výhody nového webu: Výrazne sme skrátili čas dodania!
OBJEDNAJTE SI VAŠU DEBNIČKU ČI INÉ FARMÁRSKE PRODUKTY UŽ AJ 24 HODÍN PRED DORUČENÍM *platí pre pracovné dni.
Čerpajte výhody z kreditného systému! - len pre registrovaných užívateľov
Bonusové kredity získavate ako odmenu za dobitie kreditu. Tieto bonusové kredity Vám vždy pripíšeme po úspešnom doručení debničky a môžete ich využiť na Váš nasledujúci nákup. Všetky bonusové kredity majú platnosť až 1 rok!
Pokiaľ si predplatíte kredit, tak nielen že nemusíte pri každej objednávke debničky riešiť spôsob platby (v prípade platby v hotovosti nutnosť sa stretnúť s vodičom pri predaní debničky), ale získavate automaticky i bonusové kredity za dobitie. Všetky bonusové kredity majú platnosť až 1 rok!
A aké bonusy pre Vás máme?
Bonus za dobitie kreditov:
Za 50 - 99 € = 1 kredit
Za 100 - 149 € = 2 kredity
Za 150 - 199 € = 3 kredity
Za 200 € a viac € = 4 kredity
Ďalšie voľné kredity pripisujeme priebežne každý týždeň za vybrané farmárske produkty. Počet kreditov je vždy napísaný u daného produktu.
Bonusové kredity nie je možné vyplatiť v peniazoch.
Vopred-zložené farmárske debničky
Máme hneď niekoľko druhov farmárskych debničiek – tieto debničky sa líšia svojím obsahom a veľkosťou. (Pozor - debničky sú dostupné len pre vybrané oblasti doručenia.)
Každý týždeň je debnička originál. Zloženie debničiek určujeme my. Riadime sa predovšetkým sezónnosťou, ale tiež rozmarmi počasia a hlavne tým, čo práve naši farmári pozbierali a čo je potrebné ešte nechať na poliach dozrieť. U každej debničky si môžete prečítať aktuálne predbežné zloženie na daný týždeň.
Tento systém vopred-zložených debničiek sa nám osvedčil a mnohí zákazníci ho nakoniec veľmi uvítali. Dostali sa k nim aj také druhy ovocia a zeleniny, ktoré by si za normálnych okolností do nákupných tašiek nedali, a mali tak možnosť odskúšať mnoho nových a zaujímavých chutí ;-)
S debničkami, pri ktorých je napísané "DOPRAVA ZDARMA" máte automaticky dopravu úplne zadarmo.
K vopred-zloženým debničkám si samozrejme môžete pridávať čokoľvek ďalšie z našej ponuky (mäso, mliečne produkty, zeleninu a pod.). * Zloženie debničiek sa môže výnimočne zmeniť, aby sme Vám zabezpečili tú najvyššiu kvalitu zeleniny a ovocia od našich farmárov.
Ako si vymením položku v pred-zloženej debničke?
Chceme sa čo najviac prispôsobiť Vašim prianiam, a preto si môžete vymeniť 1 až 2 položky v aktuálnom zložení debničky za akékoľvek 1 až 2 položky zo zeleniny a ovocia aktuálne nachádzajúceho sa v danej debničke (a dopravu máte stále zdarma). Stačí, ak do poznámky v objednávke napíšete, ktorú položku či dve položky z Vami objednanej debničky si prajete vymeniť za akú 1 či 2 položky. V tom prípade Vám cenovo ekvivalentne pribalíme do objednanej debničky Vami vybrané položky.
Príklad poznámky, ktorú nám môžete napísať pri objednávke: "Prosím vymeniť zemiaky a brokolicu za viac cukety" alebo "Prosím vymeniť paradajky za viac kukurice a jabĺk".
* Môže sa stať, že si vyberiete cenovo drahšiu položku na výmenu. V tom prípade Vám musíme účtovať prepočítaný doplatok (napr. ak by ste menili z debničky cviklu napr. za tekvicu - tekvica je ťažká a určite drahšia položka ako cvikla). Samozrejme, vždy sa snažíme prepočítať Vám ekvivalentné množstvo vymenej položky tak, aby ste nič nedoplácali. Doplatok je nutný naozaj len v prípade, že by ste požadovali výrazne drahšiu položku.
* Vo výnimočnom prípade sa môže stať, že vami preferované plodiny nebudeme mať k dispozícii v takej miere a budeme ich musieť nahradiť niečím iným. Buďte prosím v takom prípade tolerantní.
Skladané debničky
Pokiaľ si radšej skladáte debničku sami – jednoducho si jednotlivé farmárske produkty pridajte do svojho košíka ;-)
Snažíme sa, aby sme Vám ponúkli čo najširší sortiment farmárskych produktov. V prípade, že by ste nám chceli niektorý výrobok odporučiť, napíšte nám prosím na www.svetbedniciek.sk a my sa vynasnažíme ho do ponuky zaradiť!
Ako Vám vrátime peniaze - zálohu za papierové debničky? (len pre registrovaných užívateľov)
Platí len pre trasy, ktoré rozvážame vlastnými autami. Pri doručení externým kuriérom je debnička nevratný obal.
Papierové debničky (v ktorých Vám tovar vozíme) sú vratným ekologickým obalom, ktorý používame aby sme šetrili prírodu :). Za každú papierovú debničku je účtovaná záloha 2 EUR,-, ktorú ste zaplatili pri objednávke. Zálohu Vám vrátime po odovzdaní danej debničky: t.j. keď ju pri Vašej nasledujúcej objednávke vrátite šoférovi.
*Poznámka: Debničky nám vráťte prosím vždy až pri doručení nasledujúcej objednávky. Aj keď by sme veľmi radi, šoféri nemôžu z dôvodu ďalších naplánovaných rozvozových zastávok čakať na vyloženie obsahu debničky, aby od Vás prevzali obal ihneď. Došlo by tak k veľkému meškaniu a s ohľadom na ďalších zákazníkov pred Vami, ktorí čakajú tiež na doručenie debničky Vám ďakujeme za pochopenie!
Po novom Vám vrátime zálohu za debničky nasledovne:
1) v HOTOVOSTI Vám ju vráti šofér, ak budete pri odovzdávaní debničky platiť za objednávku v hotovosti
2) opäť v HOTOVOSTI - ak budete platiť za objednávku prevodom, šofér Vám zálohu vráti v hotovosti pri odovzdávaní debničky
3) opäť v HOTOVOSTI - ak budete platiť za objednávku kartou online, šofér Vám zálohu vráti v hotovosti pri odovzdávaní debničky
4) vo forme KREDITU - ak budete za Vašu novú objednávku platiť kreditom, v tomto prípade Vám vrátime zálohu za debničky na Váš zákaznícky kreditový účet:
* V prípade, že Vám bude vrátená záloha vo forme KREDITU: zálohu za vrátené debničky Vám pripíšeme na Váš kreditný účet vždy v priebehu nasledujúceho týždňa (po spracovaní všetkých objednávok). Ďakujeme za pochopenie :-).
Ak Vám bude teda vrátená záloha vo forme KREDITU: využijete ho jednoducho. Vždy pri objednaní ďalšej debničky zvolíte v košíku "využiť môj kredit" - môžete tak použiť kredit na zníženie ceny objednávky.
Čas doručenia
Čas doručenia si vyberáte sami na začiatku Vašej objednávky. Deň vopred Vám bude vždy e-mailom zaslaný približný čas rozvozu. Nemusíte tak celý deň čakať a vyzerať šoféra – čas dovozu viete vopred :-D
*Webstránka Vám ukazuje isté orientačné intervaly rozvozov, napr. 12:00 - 21:00 hod. Tieto časy však sú len orientačné a závisia od počtu objednávok. Napríklad pri závoze do Banskej Bystrice šofér väčšinou rozváža najskôr prvé mestá v rozvoze, a tak sa do Banskej Bystrice môže dostať v popoludňajších hodinách. ďakujeme za pochopenie.
Pokiaľ nemôžete zaručiť, že bude v danom čase niekto doma, neváhajte nás kontaktovať - spolu určite niečo vymyslíme. Zo skúseností totiž vieme, že je výhodné sa dohovoriť napríklad so susedmi, ktorí za Vás debničku prevezmú, alebo pokiaľ bývate v rodinnom dome, môžeme Vám nechať debničku na vopred dohovorenom mieste (na záhrade, pred garážou, pred dvermi, atď.)
Ak už vopred viete, že potrebujete dodať debničku napr. až po 17 hod., tak nám to prosím pripíšte do poznámky v objednávke - budeme sa snažiť všetko naplánovať tak, aby sme Vám vyšli čo najviac v ústrety. Prosíme pochopte aj tú skutočnosť, že rozvážame niekoľko desiatok objednávok denne a čas je závislý i na ostatných zákazníkoch :-)
Každý časový interval má zároveň svoju maximálnu rozvozovú kapacitu.
Preto Vám odporúčame vytvárať Vašu objednávku čo najdlhšiu dobu pred požadovaným časom dodania, aby časový interval doručenia, ktorý chcete, bol dostupný. Váš nákup si môžete objednať dokonca až 2 mesiace pred časom doručenia.
Ako si môžem zmeniť svoj čas doručenia?
V prípade, že budete chcieť zmeniť čas doručenia, tak nás kontaktujte, urobíme maximum k Vašej spokojnosti.
Čo znamená vložiť poznámku pri objednávke a ako je táto informácia využitá?
Akékoľvek poznámky ohľadom doručenia, ktoré nám napíšete, nám pomôžu lepšie nájsť Váš byt či dom. Môžete nám napísať číslo Vášho domu, meno na zvončeku alebo dať podrobnejšie informácie o tom, ako Vašu adresu nájsť. Rovnako tak do svojej poznámky vkladajte prosím Vaše časové preferencie dodania alebo preferencie náhrady tovaru u farmárskych debničiek (výmena maximálne 2 položiek z pred-zloženej debničky za iné želané položky).
Zrušenie, zmena a REKLAMÁCIA objednávky
Do kedy môžem zmeniť či zrušiť svoju objednávku?
Svoju objednávku môžete upravovať či zrušiť vždy najneskôr 48 hodín pred vybraným dňom doručenia. Je to z dôvodu, že viaceré produkty sú pre Vás zaisťované priamo u našich farmárov. V súčasnosti je to najkratší možný termín, v akom je možné zaistiť, aby sme Vám tovar mohli kompletne dodať.
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Upraviť či zrušiť objednávku môžete sami. Stačí, keď nám napíšete, ako konkrétne si prajete objednávku upraviť/ že si prajete objednávku zrušiť. Možnosť napísať nám nájdete po prihlásení - len pre registrovaných užívateľov v Prehľade objednávok (Môj účet > Prehľad objednávok - po prihlásení ho nájdete vpravo hore). Pri konkrétnej objednávke kliknite na ikonku ceruzky a napíšte nám požadované úpravy danej objednávky. Kontaktovať nás môžete samozrejme aj na telefónnom čísle uvedenom vyššie alebo cez e-mail či podporu na živom chate. TIP: ak chcete mať prehľad o Vašich objednávkach, najskôr sa zaregistrujte a nakúpte ako prihlásený užívateľ. Potom môžete nielen čerpať kredity, ale aj vidieť svoje objednávky či ich editovať.
Ako môžem REKLAMOVAŤ objednávku?
Pokiaľ vo svojej debničke nájdete tovar, s ktorým nie ste spokojní (obité jabĺčko, stlačené paradajky a pod.), alebo tam nenájdete to, čo by sa tam malo nachádzať (omylom sme Vám niečo zabudli zabaliť) - stačí, ak daný tovar (celú objednávku) odfotíte a fotografie zašlete na [email protected]. Do emailu popíšte, prečo ste s daným produktom nespokojní, a prečo by ste ho chceli reklamovať. Vzhľadom na to, že debnička obsahuje suroviny, ktoré relatívne rýchlo podliehajú skaze, prosíme Vás, aby ste si debničku vždy po prevzatí dôkladne skontrolovali a nedostatky reklamovali najneskôr 24 hodín po jej doručení. Ďakujeme! :)
Platenie za objednávku - ako môžem zaplatiť za svoj nákup?
Váš nákup môžete zaplatiť v hotovosti šoférovi pri prevzatí nákupu, online kartou na webstránke alebo kreditom (kredit len pre registrovaných zákazníkov).*
Ak platíte v hotovosti - prosíme vás, aby ste pri preberaní objednávky mali pri sebe hotovosť (v prípade, že platíte v hotovosti), nakoľko dodatočne prevodom NIE JE možné platiť (peniaze by nám nabehli až po doručení tovaru). Samozrejme, ak chcete mať svoju objednávku vopred zaplatenú, môžete ju uhradiť kartou online (platí pre všetkých zákazníkov) / kreditom (len pre registrovaných zákazníkov). Veľmi pekne ďakujeme za pochopenie :)!
*Platba Kreditom - len pre registrovaných užívateľov
S predplateným kreditom získavate bonusy za svoj nákup kreditov - za ich dobitie. . Je to spôsob, ako pohodlne nakupovať a zároveň i ušetriť.
Kredit si môžete dobiť jednoducho po prihlásení - vpravo hore vo Vašom účte > “Dobiť kredit“, alebo TU>>
Kredit sa Vám načíta do Vášho účtu a využiť ho môžete hneď v nasledujúcej objednávke. Využijete ho tak, že na konci objednávky (v košíku) ako formu platby zvolíte "Využiť môj kredit“.
- - -
* Mäso: väčšina mäsa a mäsových produktov nie je váhovo kalibrovaná (ide o ručnú/menšiu výrobu...) Ak bude skutočná váha Vám dodaného produktu vyššia/nižšia ako stanovená váha, pripočítame/odčítame Vám doplatok/preplatok pri preberaní Vašej objednávky - v hotovosti. Ďakujeme za pochopenie :)